Studia podyplomowe → Nabór słuchaczy
Regulamin studiów podyplomowych
Program studiów podyplomowych
Sposób naboru
Na studia podyplomowe planuje się nabór 45 uczestników.
Rekrutacja jest otwarta od 07.06.2024 do 30.09.2024.
Rekrutacja odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń przez system → IRK.
Opłata: 2 500 zł za semestr, 5 000 zł za studia.
Wymagane dokumenty
– wypełnione w systemie IRK PODANIE/ankieta osobowa → pobierz
– odpis lub poświadczoną przez uczelnię kopię dyplomu ukończenia studiów uprawniających do podjęcia kształcenia na studiach podyplomowych.
– Po zakwalifikowaniu się na studia podyplomowe należy przesłać elektronicznie przed rozpoczęciem semestru:
– zdjęcie (format legitymacyjny),
– dowód wpłaty w wysokości 2500 zł za 1 semestr,
– dowód wpłaty w wysokości 2500 zł za 2 semestr.
UWAGA: Wpłaty prosimy dokonywać dopiero po informacji o zakwalifikowaniu kandydata.
Nr konta na które należy dokonywać wpłat zostanie podany osobom zakwalifikowanym gdy będzie wiadomo, że studia zostaną uruchomione (zgłosi się wystarczająca ilość osób). Uczelnia wystawia fakturę VAT na żądanie Nabywcy będącego osobą fizyczną zgodnie z 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), czyli w przypadku zgłoszenia żądania przez Nabywcę nie później niż w terminie 3 miesięcy – licząc od końca miesiąca, w którym otrzymano całość lub część zapłaty. Uczelnia nie wystawi faktury, jeżeli żądanie zostanie zgłoszone po tym terminie. W przypadku, gdy Nabywcą jest firma Uczelnia wystawia VAT zgodnie z przepisami ustawy o VAT, czyli do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu w którym Uczelnia otrzymała wpłatę za studia podyplomowe.
Kontakt
Katedra Geotechniki
Instytut Inżynierii Lądowej
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
ul. Nowoursynowska 159
02-776 Warszawa
tel. +22 5935200, +22 5935202
e-mail: kgeo@sggw.edu.pl